dijous, 23 de maig del 2019

     

  Ergonomia: Organitzar L'espai de treball

                 
           A la hora d'organitzar el nostre espai de treball:
  • Comoditat i seguretat:
  • Tenir prou superfície de sobre taula.
  • Correcta organització dels cables de corrent.
  • La llum, l'ordenador en paral·lel i a certa distància de la natural.
  • Les condicions ambientals que ens siguin els més grates possibles, ni massa calor ni massa fred i gens de soroll.

ERGONOMIA: CARACTERISTICAS VISUALES DE LA PANTALLA

Para evitar el cansancio visual debemos tener en cuenta :
El color, el brillo y el contraste.
La configuración se ajusta mediante unos botones, que están situados en la parte inferior de la pantalla.

-El color 
                  Surge de una combinación de colores, la opción de configuración nos permite tener una
                  mayor o menor presencia de estos colores.

-El brillo
                   Es la luminosidad, los cambios oscurecen o aclaran lo que aparece en la pantalla.

-El contraste
                    Es la diferencia de brillo entre el punto más claro y el más oscuro de la imagen.


UTILIZAR PROTECTOR DE PANTALLA

Nos puede ayudar a proteger la información con la que estamos trabajando.
Los protectores de pantalla se pueden personalizar, configurar y proteger con contraseña.

     Ergonomia: Descanso y Gimnasia en el lugar de trabajo 

Si tenemos muchas horas de trabajo delante del ordenador y no queremos que nuetra salud se sienta 

  1. Hacer una pauta cada hora de trabajo,haciendo un pequeño paseo.
  2. De manera regular, separar los ojos de la pantalla.
  3. De vez en cuando hacer pequeños ejercicios de cuello.
  4. Hacer estiramientos de piernas y brazos cada cierto tiempo,para que  no se nos quede agarrotadas.

Ergonomia: Tenir cura de la postura davant d'un ordinador


  • Monitor: situar-lo en una superfície estable just davant de nosaltres, a uns 55 o 70 centímetres. Si la pantalla estigués a un costat, hauríem de mantenir el coll en torsió contínua fet que ens podria causar dolor i cansament. La part superior de la pantalla hauria de quedar a l'alçada dels nostres ulls o just per sota.
  • Teclat, és important deixar un espai entre aquest i l'extrem de la taula per tal de poder recolzar els canells, els quals han d'estar al mateix nivell que els colzes.
  • Ratolí, cal que aquest s'adapti al màxim a les nostres necessitats. Per exemple, si som esquerrans haurem de posar aquest perifèric a la part esquerra de l'ordinador alhora que configurem les opcions dels botons, per tal d'intercanviar els botons primari i secundari.
  • Cadira: cal que sigui d'una alçada adequada, que ens permeti accedir còmodament a l'ordinador alhora que ens deixi recolzar els peus a terra (si això no succeeix podem utilitzar un recolzapeus). També és molt important que el respatller de la cadira que triem s'ajusti a la nostra zona lumbar.
  • Si hem de treballar amb documents, és important col·locar-los sobre un faristol, de manera que no haguem de forçar el coll en voler-los visualitzar.

dimecres, 23 de maig del 2018

trenes

choque en autopista

choque en autopista

TRENS

Trenes

Trenes

trenes

Trenes


               PRÀCTIC I ECONÒMIC


Els aprenentatges que he adquirit a l'aula d'informàtica, sobretot els relacionats amb la utilització del correu electrònic, han estat útils per a avançar en el coneixement d'aquest mitjà de comunicació que utilitzo sovint.




 Té avantatges per a la realització de moltes activitats que ajuden a solucionar fets quotidians,


relacionats amb tràmits  que sovint cal realitzar en la llar, facilita la comunicació personal, permet intercanviar material d'activitats formatives. ... 















Pedir hora para las ITV


Resultado de imagen de itv
Practicamente es todo lo e hecho con un hordenador, encuentro que resulta 
muy practico y rapido.
Me encuentro muy inseguro cuando tengo que hacer alguna operación, como comprar algún producto o hacer alguna reserva 

ESTRENA


És la primera vegada que entro en un blog.
Si que he vist els/les bloggers , tant actuals avui en dia, però res més.

Sobre la pràctica és la millor manera de veure'n el funcionament.
Ara només falta tema per compartir i, aquí és on hi ha el problema.
De moment diré que hi pogut esbrinar com s'hi entra però no trobava com començar a escriure
Com que no sabia el que se'ns demanava, hi començat a "sac" com sempre i, l' Emma m'ha pillat i m'ha dit que haig de fer-ho "Macu"
Sempre començo redactant i després el el poso maco
Tema, tema el que se'n diu tema, ara mateix no se m'acut res. És el que més em costa, no en tinc costum.
Diré que la pasta que guanyen els que s'hi dediquen i en viuen, és espectacular
Només per ensenyar, com es lleven, com i què esmorzen, com i de quina manera es vesteixen és impressionant.
Les marques els hi paguen per fer-ho i a sobre cobren una mortarada
Milions de persones els segueixen i els copien
Definitivament, em dec haver equivocat en alguna cosa..........i no sé en què


Resultat d'imatges de blogger
SOFISTICACIÓ