dimecres, 23 de maig del 2018


ESTRENA


És la primera vegada que entro en un blog.
Si que he vist els/les bloggers , tant actuals avui en dia, però res més.

Sobre la pràctica és la millor manera de veure'n el funcionament.
Ara només falta tema per compartir i, aquí és on hi ha el problema.
De moment diré que hi pogut esbrinar com s'hi entra però no trobava com començar a escriure
Com que no sabia el que se'ns demanava, hi començat a "sac" com sempre i, l' Emma m'ha pillat i m'ha dit que haig de fer-ho "Macu"
Sempre començo redactant i després el el poso maco
Tema, tema el que se'n diu tema, ara mateix no se m'acut res. És el que més em costa, no en tinc costum.
Diré que la pasta que guanyen els que s'hi dediquen i en viuen, és espectacular
Només per ensenyar, com es lleven, com i què esmorzen, com i de quina manera es vesteixen és impressionant.
Les marques els hi paguen per fer-ho i a sobre cobren una mortarada
Milions de persones els segueixen i els copien
Definitivament, em dec haver equivocat en alguna cosa..........i no sé en què


Resultat d'imatges de blogger
SOFISTICACIÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari